martes, 12 de noviembre de 2013

Kaleidoscope.

Hui volia dir-te que ja s'ha acabat.
He obert les finestres i, al pujar les persianes, tots els coloms que tenia al meu voltant se n'han anat.
Tots menys un.
Té les plomes blanques i una taca color café sota el coll. La primera vegada que el vaig mirar de prop, vaig reconéixer de seguida els teus ulls.
No pense deixar-lo anar mai. Al cap i a la fi, és l'únic que em queda. Un tros d'una realitat viscuda però oblidada. L'única prova de que el temps no s'ha aturat.
De quan en quan, vola lluny, i jo enyore la forma en la que el món gira reflexat a les seues plomes. Necessite sentir-lo a prop, que em done la força necessària per creure que puc amb tot, que ho podem tot.
Però, de vegades, el temps es dil·lueix en l'opaca grisor de les finestres, i de sobte, no sé d'on em venen les ganes de plorar, ni eixa irreprimible sensació de solitud.
És llavors quan el veig, amb les ales mig obertes, mirant-me amb els ulls tristos, petits, impossibles, i la por s'esvaeix.
Per les nits, imagine que ocupes el lloc que et porte guardant al meu llit tot aquest temps, i t'abrace fort.
Al despertar, la llum ho il·lumina tot. I ja ni m'importa que tu te n'hagis anat.(2) Tumblr

No hay comentarios: