lunes, 1 de abril de 2013

Endless song.

Podria dir que aquesta és l'última cançó que escolte pensant en tu, en el que podria haver sigut de nosaltres, en les paraules trencades i els nostres silencis, però m'estaria enganyant una altra vegada.
Sé que necessite posar punt i apart, marxar per fi. Els dies d'Agost ja no són els mateixos. Mai seré suficient per a tu.
No puc demanar que somies amb mi, ni desitjar que un dia qualsevol em giri i et trobi al meu costat.
No puc ser impossible, com tu.
El meu lloc ja no és aquí, esperan-te, les ciutats ja no brillen més que tu i els records només formen part de l'inventari que algún dia m'atreviré a fer.
Només em queda gitar-me al llit, tancar els ulls i oblidar que les llàgrimes a l'escoltar aquesta cançó mai seran les últimes.7324763376_9e6e06a826_z_large

No hay comentarios: