miércoles, 1 de enero de 2014

Scepticism.

El temps passarà, com passen totes les coses tard o d'hora.
Potser ens deixe el record d'alguna nit mirant-nos com si als nostres ulls trobarem la llum per il·luminar la resta dels dies, massa silencis...
Potser no quede res de les paraules que algun dia vaig escriure per a tu, i que ja ningú més t'escriurà.
Perquè ja ningú veurà al teu costat el que jo vaig veure.
I el que tu digues no farà que canvie res en mi, i ja res canviarà per tu.

Ens trobarem algun dia, qui sap. A la vida sempre passa el que mai t'esperes.
I fingirem no haver-nos vist mai.

Ja no serem tot el que podríem haver sigut si tu volguessis, i jo ja no estaré ahí per escriure-ho.
Ja estaré lluny.
La nostra història serà massa curta per contar-la a algú.
I ja ningú nomenarà el teu nom quan em vegin trist.
We are alive

No hay comentarios: